3/04/2012

Home sweet home.


Soooo I've been home for a while now, just didn't feel like blogging earlier. Hehehe. London was great! I might show you some pictures later and tell you some more of what I felt about the city etc. But first: the shopping.

Primark, £8 each.

River Island, £40. Primark, £10. Gonna put some studs on this west.


 Love this jacket!!!

Primark, £8 and £10 I think (men's wear).

Primark, £8.

Primark, £0,50 (men's wear).

I'm pleased with everything. I also bought some other stuffs on Primark (DAMN it was cheap there!!!) but I don't think they are necessary to show since it's just underwear and basic stuffs.

Today is my daddys birthday and tomorrow school starts...........................................................


(£1 is about 11 sek. You do the math.)

25 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅH Vad snygga grejer!!
    Ska till london i slutet av mars så mängder av tips hade varit superoooo!
    kram

    SvaraRadera
  2. skitsnygga västar!! jeans och skinn . grymt.
    besök min krispigt nya blogg
    trueromancebyfelice.blogspot.com

    kanske dyker upp nån väst inom kort ;)

    SvaraRadera
  3. äääääääääääälskar primark! va i London för två veckor sen och besökte primark. va där inne i tre timmar, TRE timmar, underbart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja nog behöver man tid där inne allt ;)

      Radera
  4. Åh herregud skjortorna överst! Helt otroligt fina.

    SvaraRadera
  5. åh så mycket fina köp!

    SvaraRadera
  6. åh, diggar de två översta skjortblusarna!

    SvaraRadera
  7. åh så snygga grejer! primark är grymt, var där för typ 2 år sen, inte i london dock, billigt å awesome! köpte dock typ bara skor, jag menar, typ 20 spänn för ett par skor!?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! Haha eller hur??? Jag gick loss på trosor, sjukt billigt! Nästa gång jag drar till London kommer jag inte ens ha med mig saker, kan ju lika gärna köpa allting nytt på Primark liksom!

      Radera
  8. Sv: Ja men eller hur. Förut tyckte jag att Gina hade en del snygga plagg men inte som nu då nästan allt är snyggt!

    SvaraRadera

No spam tnx.